Na to, co je dobrá škola je tisíc názorů.
Vedeme děti k tom, aby přijímaly odpovednost za svá rozhodnutí.
Je potřeba, aby dítě samo pochopilo smysl vzdělávání.
Jako rodič potřebuji vědět, co chci a také, jaká je dobrá cesta pro moje dítě.
Rodina a škola musí být v souladu.
Každá škola uvítá upřímný zájem rodičů.
Není dobré při první náznaku problému měnit školu.
Snažíme se rodiče zatáhnout do dění ve škole.
Kroužky na škole by měly být v souladu s jejím zaměřením.
Ideální je, když křoužek vede nekdo jiný než pedagog, který je s dětmi celé dopoledne.
Neformální vztahy ve škole jsou fajn. U nás si všichni tykáme.
Dělení formálníého a neformálnho vzdělávání vodím jako nešikovné – ideální je spojit to do jednoho proudu.
To – a spoustu další zajímavých věcí – říká Lenka Marková – ředitelka Montessorri školy v Polné. Za Lenkou jsme se do Polné stavili na čtvrtý rozhovor „RADY z RADY“.
Povídáme si – o čem jiném než – o vzdělávání a vztahu školy, rodičů a zájmových organizací.
A tady se můžete podívat na všechny tři díly našeho rozhovoru:
1. část
2. část
3. část
šéfredaktor